02-5619955
[email protected]

סיפור בת המצווה של עדי – בת מצווה שונה!

רוצים לשמוע על בת/בר מצווה אחרת בירושלים? בקיץ 2014 פנה אלינו נתן אבא של עדי בבקשה לארגן בת מצווה בירושלים אבל בראש אחר, הוא הסביר שהם ממש רוצים להפתיע את המשפחה במשהו יוצא דופן, חוויתי שאין סיכוי שהם פגשו בעבר, משהו שייצג את האופי המיוחד של ביתו עדי, ייתן לה את הבמה וישאיר חוויה מנצחת בקרב המשתתפים.

האמת שנתן הכיר אותנו דרך פעילות חווייתית שארגן בעבר לעובדים שלו מהצפון, הוא זכר שהיה מוצלח מאוד ושמר את המספר.
מייד אחרי השיחות הראשוניות, נפגשנו עם המשפחה כולה, היכרנו את התחביבים של עדי, האופי המיוחד שלה והאופי של המשפחה והבנו שצריך לתת ביטוי לבת המצווה בפעילות עצמה. אחרי שבחנו אופציות של סיורים בירושלים, מודרכים, סיורים עם שחקנים, אטרקציות שונות בירושלים הגענו למסקנה שמה שיהיה הכי טוב להם זה לצאת למשחק משימות חוויתי בירושלים שיסתיים באירוע הבת מצווה החגיגי, ובאמת זה מה שעשינו.

מכיוון שהיה מדובר ביום שישי, נפגשנו במתחם התחנה בירושלים בשעה 8:00 בבוקר, שם הייתה קבלת פנים וארוחת בוקר קטנה וחגיגית, הצוותים היו מחולקים כבר מראש והמשתתפים ידעו למה הם באים, הכנו אותם מראש. סה"כ היו כ90 משתתפים בפעילות החוויתית, בשעה 8:30 כבר יצאנו לדרך אחרי הסבר קצר, כל צוות קיבל קלסר משימות ואת כל הציוד שאנו מחלקים, השופטים שלנו טיזזו בין הצוותים שזינקו במרץ מנק' ההתחלה.
בדרך בין המשימות פגשו המשתתפים את עדי בסרטוני וידאו ששילבנו במשחק, מסבירה להם את הוראות המשימות, חלק ממשימות הצילום היו גם לשלוח לנו (צוות השופטים במשרד) ברכות יצירתיות לעדי, שילבנו שאלות שרק מי שמכיר את עדי ואת האופי שלה ידע לענות ובקיצור שילבנו בהרבה מקומות את מה שחשוב שיעבור.

את הפעילות סיימנו בבריכת ממילא ומשם הקפיצו אותנו אוטובוסים למלון הסקוטי, שם המתינה לנו הסעודה החגיגית שערכו חברינו מקייטרינג סיזאן, אחרי כמה ביסים עצרנו להפסקה מטודית להכריז על המנצחים במשחק ולחלק פרסים, אחרי זה המסיבה המשיכה.

אני זוכר שבצוות השופטים הדיבור היה, איזה משפחה מגניבה, הלוואי שהיו עושים לי בר או בת מצווה כזו מיוחדת.

רוצים לשמוע עוד על המשחק בירושלים? כנסו לקישור משחק משימות חוויתי בירושלים

רעיונות לבר מצווה בירושלים בין הרגליים של אבא במהלך המשחק
רעיונות לבת מצווה בירושלים תוצאת החידה כתובות לו על היד
צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    דילוג לתוכן