02-5619955
[email protected]

אז מה היה לנו באפריל 2016?

בדיוק בימים אילו "אחרי החג" אנו עוסקים בבניית ימי כיף לרכזות רווחה ומנהלות כח אדם בחברות שונות, מי בירושלים ותל אביב ומי במקומות אחרים בארץ, זה הזמן לסגור את הקיץ.

חודש האביב היה רווי בטיולים ופעילויות, ירדן, ירושלים , תל אביב ומה לא?!
גם בשבועות נוציא את הטיול האגדי בנחל זרד, לפרטים: טיול בנחל זרד

את החודש הקודם סיימנו בפעילות מדליקה לעובדי "חנן מכשירי כתיבה" שארגן המנכ"ל שרצה לפנק את העובדים המסורים. תחרות "לרוץ על ירושלים" לכל סניפי הרשת שנבנתה במיוחד עבורם! ואחרי ארוחת הצהריים הירושלמית אסלית, המשיכו לסיורים בשוק מחנה יהודה עם שחקנים מוכשרים בנחלאות ושוק מחנה-יהודה.

לרוץ על ירושלים

בחול המועד בפסח בשיתוף פעולה עם עיריית ירושלים התעורר לחיים הר הזיתים והוצאנו סיורים רבים ומיוחדים למשתתפי האירוע בהר במקביל להופעות חיות.

סיורים בירושלים לאורחים

היתה לנו הזכות לארח החודש את מנכ"ל מוזיאון ההרמיטאז' ולהכיר לו את ירושלים, גם אורחי חברות מובילות בשוק כמו "אנלוג", "סוכרים", "Fiverr", ורבות נוספות, קיבלו הדרכות איכותיות ואירוח VIP ביפו, עין כרם, ירושלים, בית לחם וים המלח

טיולי בנחל ארנון

רבים ניצלו את מזג האוויר האביבי ויצאו איתנו לטיולי פסח בירדן, מי בנחלים השוצפים ומי באתרים ההסטורים, כולם חזרו מלאי חוויות טובות!
ומה בקרוב?
בדיוק בימים אילו אנחנו בשעה טובה "אחרי פסח" עסוקים מאוד בארגון והפקת הפעילויות לקראת הקיץ, רכזות רווחה ומנהלות כח אדם רבות בונות את הפעילויות שלהם בירושלים, תל אביב ועוד מקומות, אפילו מתעניינים כבר בסיורי הסליחות של הסתיו.

בחג שבועות (שישי-שני) נוציא את הטיול האגדי לקניוני מואב והפעם נתרכז בנחל זרד, הגבול בין מואב ואדום, הטיול הכי שווה בירדן!
לכל הפרטים על הטיול בנחל זרד' כנסו לקישור הבא ← טיול שבועות בנחל זרד

יש המון רעיונות באתר, לחצו על הקישור ← עמוד הבית של BeeTravel, כנסו ותופתעו!

צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    דילוג לתוכן