02-5619955
[email protected]

חפש את המטמון – City Quest

כשהיינו ילדים, לא הייתה פעילות בתנועת הנוער או בבית הספר, ללא "משחק ניווט חפש את המטמון". המשחק המוכר והוותיק משלב חוויה של תחרות, ניווט, חשיבה ואסטרטגיה לניצחון, אז מה זה חפש את המטמון למבוגרים

לא פלא שהוא היה כל כך פופולרי. היום בעידן הסמארטפונים והצפת הידע, קיים צורך להתאים את המשחק לתקופתנו. לא רק חידות על נייר מקופל, מוחבאות בתוואי השטח ומתנה בסופן, אלא קודי QR המוחבאים בשטח ובין דפי המשחק המאפשרים למידה אחרת, משימות של צילום (ושליחתן בווטסאפ למנהל המשחק), מצעידות את המשחק קדימה. בתור מבוגרים רובנו לא שיחקו במשחק הזה שנים.
ניתן להתאים את תכני המשחק לפעילות ליום השיוויון המגדרי וליום האישה.

רוצים לשמוע עוד על המשחק בירושלים? כנסו לקישור חפש את המטמון בירושלים

חפש את המטמון למבוגרים מתכננים את המסלול
חפש את המטמון בירושלים מחפשים את התשובות בסרגל הזמנים

 
אנחנו מאמינים שגם למבוגרים מותר לשחק, אנחנו מאמינים שבעזרת המשחק הוותיק המותאם לעידן הסמארטפונים, ניתן ליהנות מיום גיבוש לצוות העובדים או מאירוע למשפחה/ חברים אבל שונה ומדליק.
במקום להיות פסיביים בסיור מודרך, ולנסות להתאים את ההדרכה לכל המשתתפים, במשחק ניווט אתם פעילים וכל אחד מוצא את מקומו בתחרות, מי שטוב בניווט, ינווט את הדרך לנקודה הבאה, מי שיצרתי יצלם את התמונות, הטוב בהיסטוריה יענה על כל החידות ומי שיודע את כל הרכילויות בחברה, יפתור במהרה את החידות שהכנו בתיאום עם מארגן הפעילות, כמובן שבסוף מצפה לקבוצה הזוכה פרס.

בסוף הפעילות אולי תרגישו קצת תשושים (תלוי אם תיקחו את המושג "לרוץ" כפשוטו), אבל גם תרגישו שלמדתם על העיר, הכרתם את התושבים ואת חבריכם לקבוצה, נהניתם ונשארתם עם תמונות מהאירוע (ואולי גם עם פרס…)

ועכשיו חדש, יש גם משחק חפש את המטמון מהטלפון! כנסו לקישור חפש את המטמון מהטלפון בירושלים

כשאתם באים לבחור חברה שאיתה תעשו משחק משימות חוויתי, חשוב שתבדקו כמה דברים:

1.מה התוכן של הפעילות? האם רק נותנים לכם ללכת לקנות 3 מלונים בשוק או שנותנים לכם להכיר באמת את השטח ואת ההיסטוריה שלו?
2.האם הפעילות מותאמת לקבוצה שלכם? האם יש עניין של גיבוש בפעילות?
3.מה האיכות של חלקי המשחק שמקבלים? אצלנו לדוגמה, תקבלו קלסר איכותי עם מפת העיר עליו, ניירות איכותיים שאליהם מודפסות החידות והכל ממותג אליכם.
4.מי נמצא איתכם בשטח? כדי שלא תלכו לאיבוד או אם אתם צריכים עזרה במהלך המשחק, חשוב שיהיה צוות של עובדים מיומנים שיכול לעזור בכל שלב וגם להמריץ אתכם.

רוצים לחפש את המטמון בעכו? כנסו לקישור חפש את המטמון בצפון

מתוך שנים רבות של היכרות מעמיקה עם השטח, ניסיון רב של אלפי סיורים בירושלים, מקומות עבודה ומטיילים ששירתנו בשמחה ובאהבה, למדנו להיות המומחים בכל מה שקשור בהפקה וארגון תוכן איכותי וחוויתי בירושלים. הפקת ימי כיף לארגונים גדולים (חברות תקשורת וחברות היי-טק, אירועים ליותר מ400 איש הכוללים הדרכות מומחים, שחקנים, חפש את המטמון בשטח (לרוץ על ירושלים), מופעים איכותיים וגם קבוצות קטנות ואיכותיות של בודדים ועשרות הם הניסיון האדיר שקיבלנו, מכל סיור ואירוע אנו מפיקים לקחים ולומדים כיצד לתת לכם שירות מדויק וטוב יותר עבורכם!
הפעילות מתקיימת בירושלים ות"א –יפו.

  • המשחק קיים גם באנגלית: Scavenger hunt in Jerusalem
  • צור קשר
    close slider

      חזרו אלי בקשר ל

      רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

      מארגנים יום גיבוש לעובדים?

      רוצים לארגן יום גיבוש בלתי נשכח לצוות? זו בדיוק ההתמחות שלנו! השאירו פה פרטים ונחזור אליכם ממש בקרוב עם שלל רעיונות בתקציב שלכם.

        מעבר לתוכן רציתי שתארגנו גם:

        ארוחותהסעותמופעאטרקציות שונותבתי מלוןאחר

        רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

        דילוג לתוכן