02-5619955
[email protected]

איך לבלות עם המשפחה בימי הקיץ

חודשי הקיץ הגיעו. מזג האוויר עולה, ויחד איתו הדרישות של בני המשפחה לעשות משהו שונה ומהנה. אתם, כמובן, נחושים לרצות את כולם ומוצאים את עצמכם מתכננים, כמעט מדי יום, את הפעילות המשפחתית הבאה.

החדשות הטובות הן שלארץ שלנו יש הרבה מאד מקומות יפים ומיוחדים להציע עבור המשפחות, בייחוד בחודשי הקיץ. המאמר הנוכחי מאגד בתוכו מספר המלצות מוצלחות במיוחד, שצפוי שיתקבלו בשמחה על ידי בני המשפחה ויספקו לכל המעורבים חוויה גדולה.

סיורים, מאכלים ומה שביניהם

חודשי הקיץ מציעים שורה ארוכה של סיורים למשפחות, בכל חלקה טובה של מדינת ישראל, מצפון ועד דרום. הסיורים, כמובן, מגיעים במספר צורות ומאפשרים להעשיר את ידיעותיהם של בני המשפחה במגוון רחב של נושאים. כמובן שהפן החוויתי בולט בסיורים, וזאת בצורה של סיורי פיראטים, סיורי עששיות, סיורים תיאטרליים וכיוצא בזה.
גם עבור משפחות המעוניינות להזמין סיור מרתק מבלי לבלות שעות ארוכות בכבישים, עומדות לא מעט אפשרויות. סיורים בתל אביב למשפחות, כמו גם סיורים הנערכים ביפו השכנה, הם במגוון נושאים מרתקים. בין היתר, תוכלו לבחור בן סיור טעימות (בשוק הכרמל, שוק הפשפשים, שוק לוינסקי ועוד), סיור בעקבות הטמפלרים בשרונה, סיור ביפו העתיקה עם הילדים, סיור בעקבות נשים יוצרות וכן מספר סיורים מיוחדים המוצעים השנה: סיור גרפיטי בדרום תל אביב או סיור בעקבות שיריו של אריק איינשטיין מהווים אפשרויות מומלצות מאד, מהבחינה הזו.
הביקור באזור מאפשר ליהנות ממיטב המסעדות של מדינת ישראל. ביפו, למשל, תמצאו מסעדות אותנטיות, עם תפריט מגוון ואיכותי. "אבו אל עבד", "אל ג'מילה", "דאבל אספרסו", "קפה בסמה" ו"חאג' כחיל" הן חלק המסעדות שמוכיחות שדו קיום יכול להיות בסיס לחוויה קולינרית מלאה.

המקומות שיציעו לכם מפלט מהחום

מעוניינים בפעילות שתסייע לכם להתמודד היטב עם השמש של החודשים יולי-אוגוסט? ובכן, החדשות הטובות הן שעומדות עבורכם לא מעט אפשרויות. המפלט הגדול ביותר מהשמש הקופחת הוא, כמובן, חוף הים: בישראל לא חסרים חופים איכותיים בהם ניתן לשהות ובמים נעימים בהם אפשר לטבול. משפחות המעוניינות בחוויה מעט אחרת – אבל לא פחות מהנה – יכולות לבקר בפארקי המים או בבריכות הפזורות כמעט בכל עיר בישראל.
מתחמי הבילוי, הפנאי והמסחר מציעים מענה אידיאלי למשפחות. ניתן לשוטט בהם במשך שעות (במזגן, כמובן), ליהנות ממופעים, מהצגות ומפעילויות המוצעים לבני כל המשפחה (לרוב ללא תשלום) ולבקר במאות חנויות. הליכה משותפת לסרט או להצגה מבין המבחר הרחב המוצע בחודשים אלה חייבת להיות מהנה אף היא.

הטרנד החם: מתחם שרונה

בקיץ הנוכחי, דומה כי המקום שכולם מדברים עליו הוא מתחם שרונה בתל אביב. המתחם, אשר פועל היטב כבר היום וצפוי להתפתח עוד יותר בחודשים הקרובים, מהווה את השילוב האידיאלי בין אוכל איכותי, קניות ופעילויות לכל המשפחה. במתחם ניתן למצוא מסעדות של מיטב השפים בישראל, כמו גם את ה"שרונה מרקט" – שוק האוכל המקורה הגדול בישראל. במקום ניתן למצוא חנויות אופנה ואקססוריז, מתקני משחקים לילדים באזור מקורה, משטח החלקה ועוד.

סיור במתחם שרונה לכל המשפחה סיור במתחם שרונה לכל המשפחה
ביקור בשווקים בסיורים ביקור בשווקים בסיורים
צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    דילוג לתוכן