02-5619955
[email protected]

מידע על שוק הפשפשים – קסם מיוחד

למי שמעוניין להצטרף אל סיורים בתל אביב – יפו המתאימים לכל המשפחה, כדאי לשקול סיור בשוק הפשפשים של יפו.

מדובר במתחם מחודש, ציורי וקסום בן כמאה שנים השוכן בצמוד ליפו העתיקה. במחירים שווים לכל נפש מציע המתחם שפע של חנויות מיוחדות, לרבות חנויות בגדים, תכשיטים וריהוט עתיק, כשביניהן משולבים גלריות, מסעדות ובתי קפה קטנים וחביבים לכן זה לא פלא שחלק גדול מהסיורים בתל אביב יגיעו לפה.

אודות שוק הפשפשים

שוק הפשפשים של יפו שוכן בין הרחובות בית אשל, עולי ציון, יהודה מרגוזה ועמיעד, פועל בכל ימות השבוע ומציע מגוון חנויות המוכרות חפצים שונים – חדשים ומשומשים. למעשה, השוק קיים כבר מהמאה ה- 19 בעת שיפו שימשה כעיר נמל חשובה, ואליו התנקזו עולי רגל וסוחרים רבים. מטבע הדברים, השוק העתיק עבר מספר גלגולים ושינויים, אשר האחרון שבהם חל בשנים האחרונות במסגרת עבודות שיקום ושחזור של עיריית תל אביב יפו. כחלק מעבודות אלו הוקם בשוק מרכז לירידים, הופעות ותערוכות בשם מרכז עמיעד. כמו כן, ציביונו המחודש של השוק כולל פן אומנותי עם סטודיו וגלריות לאומנות, לצד מגוון בתי קפה, ברים אופנתיים ומסעדות.

חנויות בשוק הפשפשים

סיור בשוק הפשפשים יפגיש אתכם עם שלל חנויות ודוכנים ייחודיים, המציעים מבחר עשיר של מרכולות מכל רחבי העולם, אותן לא תמצאו בשום מקום אחר. על בתי הממכר נמנים בין היתר חנויות תכשיטים, בגדים, ריהוט, חפצי אומנות עתיקים ועודפי סחורות. כמו כן, בשוק תפגשו חנויות מעצבים, חנויות לממכר שטיחים, פריטים נוסטלגיים, מזכרות וגרוטאות. במילים אחרות, שוק הפשפשים הוא המקום למצוא כל דבר החל מצמיד מרהיב, דרך מכסחת דשא ועד למחשב אישי. מעבר לכך, היצע הסחורות מופיע בקשת רחבה של מחירים, עם הרבה הזדמנויות למחירי מציאה וגם אפשרות להתמקח.

מסעדות בשוק הפשפשים

בשוק הפשפשים יש גם מבחר גדול של בתי אוכל הפועלים במתחם עצמו וברחובות צדדיים הסמוכים לו. במתחם תמצאו מסעדות עממיות המוכרות חומוס משובח, פלאפל עם סביח, סנדוויצ'ים מושקעים ובתי קפה שכונתיים, אך גם מסעדות גורמה ייחודיות כדוגמת מסעדות דגים ופרות ים

שוק הפשפשים חנות בשוק הפשפשים
סיור בשוק הפשפשים באמצע הרחוב בשוק הפשפשים

הנאת החושים בשוק

שוק הפשפשים הוא ללא ספק מקום קסום ויוצא דופן בנוף המקומי, בעל חזות ציורית המשלבת בין הישן והאותנטי לחדש והעדכני. הסיור בו יעניק לכם חוויה חושית עוצמתית במתחם הומה אדם, תוסס וצבעוני, עם שלל קולות, ריחות וסחורות כיד הדמיון הטובה. זהו מקום שלא משאיר אף אחד אדיש בין אם מדובר בילד או מבוגר ובוודאי תצאו ממנו עם הרבה מזכרות, טעמים וחוויות. אין פלא איפה שהמתחם מושך אליו קונים ואנשים רבים בכל ימות השנה ומהווה מוקד עניין ובילוי עבור משפחות, תיירים, וכן חובבי עתיקות וחפצים משומשים. רק לפני שאתם יוצאים לסיור זכרו להכין את המצלמה, את הבטן וגם את הארנק בשביל לרכוש מציאות.

משחקי משימות חוויתיים בשוק הפשפשים

אם תסתובבו בשוק ותתקלו בקבוצות שמתרוצצות מלאות מרץ בין הבסטות והחנויות, עם קלסרים מעוצבים ביד, תדעו שהם בטח משחקים במשחק משימות חוויתי שנקרא לרוץ על יפו, המשחק מתאים גם למשפחות ובר/ת מצווה וגם למקומות עבודה, לפי ההתלהבות שתראו בעיניים שלהם תבינו עד כמה הם נהנים.

צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    דילוג לתוכן