02-5619955
[email protected]

מה עושים בירושלים בלילה?

נהוג להתבדח ולאמר שהמקום הכי עמוס בעיר ירושלים בלילה זה הכביש לתל אביב, האם באמת כך הדבר? או שיש לירושלים מה להציע בלילה ופשוט לא ידעתם?

בין אם הגעתם באופן פרטי, או כחלק מיום גיבוש במקום העבודה, המידע שתמצאו פה יעניין אתכם ממש.
ירושלים בלילה או ירושלים ביום, תלוי את מי אתם שואלים אבל ללא ספק מדובר בחוויה שונה לגמרי ויש הבדל גדול בין ירושלים בלילה וירושלים ביום, אספנו עבורכם כמה רעיונות למה אפשר לעשות בירושלים בלילה בתקווה שתישארו בעיר ותהנו מחיי הלילה המפתיעים של ירושלים בלילה.

אטרקציות וטיולים בירושלים בלילה

הדבר האמיתי בירושלים בלילה זה הקסם המיוחד של העיר, כדי לחוות את הקסם הלילי של ירושלים בלילה צריך לצאת לשטח! אז מה האטרקציות או הסיורים שמומלץ לעשות בלילה בירושלים?

סיורים לילים בירושלים

את הסיורים הלילים בירושלים ניתן להתחיל כבר בשעות השקיעה וכך להרוויח את הרגעים האדומים הקסומים של השמש שצובעת את אבני העיר הירושלמיות, יש כמה אפשרויות לסיור לילי בירושלים, לפי תקופות, חגים וסגנונות. למשל לכל אורך השנה ניתן לקיים סיור לילי באזור העיר העתיקה, בין תצפיות מהגגות, הליכה בסמטאות וכו'. זה סיור מומלץ מאוד באווירה רומנטית חוויתית ומלאה ערך. אם תרצו להסתובב באזור אחר, נמליץ לכם לצאת לסיור מאפיות בשכונות החרדיות בירושלים, הסיורים הללו בד"כ בימי חמישי בערב לקראת ההכנות לשבת, יש להגיע בלבוש צנוע מאוד! לבליינים והצעירים שבכם, ניתן לקיים גם סיורי בארים בירושלים בלילה, בסיורים אילו גם שותים וטועמים וסופגים את חווית הבילוי הלילי בירושלים.
בחגים, הטיולים הלילים בירושלים יהיו בעיקר בתקופת הסליחות, סיור סליחות בירושלים יעבור באזור הרובע היהודי ויסתיים בכותל, בסיור זה מה ששונה שחווית החג ורוח תקופת הסליחות ויום כיפור היא מעל הכל!
גם בחנוכה יוצאים סיורי חנוכיות בירושלים, הסיורים מתחילים סביב 17:00 (יש להתעדכן בדיוק) ועוברים ברובע היהודי או באזור נחלאות.
למי שמחפש סיורים לילים יותר חוויתיים, כמעט את כל הסיורים שלנו ניתן לעשות גם עם שחקן, ז"א שבמקום מדריך טיולים בירושלים יש שחקן והסיור כולו מומחז בדמויות ירושלמיות, זה מתאים לקבוצות מעורבות מבחינת גילאים או מי שמחפש חוויה יותר קלילה
חוויה ליליה יוצאת דופן שאפילו הירושלמים האסליים לא מכירים תוכלו לקבל כשתצאו לסיור רמדאן בירושלים, הסיור עובר בעיר העתיקה והרובע המוסלמי בין מנהגי החג והמטעמים הרבים, שווה שווה שווה!

סיור סליחות עצמאי בעיר העתיקה

אם אתם רוצים לצאת לסיור סליחות בזמן ובקצב שלכם, להתחבר בצורה הכי אוטנטית לקסם של הסתיו היחרושלמי בחגי תשרי, סיור סליחות עצמאי זה הפתרון עבורכם!
לכל הפרטים ותחילת הסיור לחצו כאן: סיור סליחות עצמאי

מה האטרקציות הליליות בירושלים?

בירושלים עדיין אין לונה-פארק או החלקה על הקרח אבל יה כמה אטרקציות מיוחדות בלילה, הוותיקה ביותר היא החיזיון האור-קולי במגדל דוד, שם תשבו באתר ארכיאולוגי מדהים תחת כיפת השמיים ותחזור במיצג ללא מילים שמספר את ההסטוריה של העיר, ללא ספק שכבר כשתיכנסו לאתר תתרגשו מעוצמתו, כשמוסיפים לזה את המיצג האור-קולי זה הופך לחגיגה לילית מדהימה!
סיור סגווי לילי בירושלים, ניתן לקיים גם את חווית הריחוף בלילה, יש פה מגבלות של אזורים מסוימים אבל זה לא בלתי אפשרי, האזורים המומלצים הם סביבת משכנות שאננים והעיר העתיקה.
משחק משימות חוויתי בסגנון "לרוץ על המיליון בירושלים" יכול להיות גם בלילה, פשוט אנו נתאים עבורכם את התכנים ואזורי המשחק, הדגש יועבר למקומות מוארים יותר שנעים להסתובב בהם גם בלילה, זה מתאים במיוחד ללילות הקיץ והסתיו.
בחודש מאי 2016 נפתח בירושלים מחדש פרויקט לילות העיר העתיקה, במסגרת האירועים ישתתפו פסטיבל האור, פסטיבל הקולנוע, צלילים בעתיקה ועוד.. כמו כן מגוון של סיורים ופעילויות ליליות מיוחדות.

ירושלים בלילה סיור לילי רומנטי במשכנות שאננים
ירושלים בלילה רחוב יפו בירושלים בלילה

מה לעשות בירושלים בלילה עם ילדים?

טוב, בהנחה שהם שורדים את העייפות יש כמה אפשרויות טובות לילדים בלילה בירושלים, ראשית תבדקו באתר העירייה, לאורך השנה יש המון פסטיבלים לילים בירושלים, כמו פסטיבל האור, פסטיבל האבירים, חמשושלים וכו'. בד"כ הפעילויות שם מותאמות גם לילדים, ההשקעה של העירייה היא אדירה ולכן אתם מקבלים מוצרים איכותיים מאוד במחיר מסובסד!
בימי החורף בירושלים בשעות הערב ניתן להצטרף לסיור חנוכיות, מדובר בחוויה מדליקה מותאמת לילדים באזור העיר העתיקה או בשכונות החרדיות שסביב השוק, אם הגעתם לעיר בחנוכה אסור לכם לפספס!

רומנטי, חוויתי, מרגש ומרתק – אנשים וחומות, משחק לילי סביב העיר העתיקה

לכל הפרטים ולתחילת הפעילות לחצו כאן: משחק לילי בירושלים

מה לעשות בירושלים בלילה ביום כיף לעובדים?

כשמארגנים בירושלים יום כיף לעובדים בד"כ מנצלים שעות האור, במקרים שישנים בבית מלון בירושלים בד"כ עולה הדרישה לפעילות לילית לעובדים. לרוב בוחרות החברות בסיורים ליליים או בפעילות במגדל דוד (חזיון) או סיור בארים בשוק מחנה יהודה. בגדול אין היום מספיק אטרקציות ליליות בירושלים וזו אחת הבעיות שאיתן מתמודדים מארגני ימי גיבוש לעובדים בירושלים כבר שנים רבות.

בתחום חיי הלילה והבילויים בירושלים

טוב, זה כבר לא סוד השמור רק לקומץ ירושלמים שגרים בנחלאות, יודע כל אחד שאזור שוק מחנה יהודה משנה את האופי שלו לגמרי בלילה, במקום הבאסטות של הירקות נפתחות להן הדלתות של עשרות הפאבים הקטנים, כיסאות ושולחנות נפרסים בסמטאות השוק ולצד חנויות התבלינים הסגורות נוהרים הבליינים לשמוע הופעות, אירועי תרבות או פשוט להוריד את היום עם בירה קרה באווירה יוצאת דופן של שוק מחנה יהודה בלילה, למי שרוצה קצת אחרת, גם בסמטאות של נחלאות תמצאו כמה פאבים שכונתיים ששווה לבקר בהם.
אזורי בילוי נוספים הם מרכז העיר, אזור מגרש הרוסים, נחלת שבעה. מה שבטוח, בירה טובה תמצאו בשפע!

איפה לבלות בירושלים בלילה? – הגרסה המחתרתית

אם אתם לא ירושלמים בליינים, כנראה שאתם לא תגיעו לבד למקומות האילה, לכן ההמלצה שלנו היא לצאת לבילוי לילי מגניב ויוצא דופן, סיור לילי עצמאי ומחחתרתי עם הטלפון הנייד שבו תבקרו בפאבים הנסתרים והמקומות הכי מחתרתיים בעיר! כדי להרשם לסיור ולקבל מידע נוסף על סיור לילי לחצו כאן

לאכול ולהסתובב בירושלים בלילה

המסעדות בירושלים פתוחות גם בלילה כמובן, האזורים בהם תמצאו ריכוז של מסעות הם מתחם התחנה בירושלים, שם פתוח גם בשבת ומעבר למסעדות תוכלו לשכור אופניים או שלל אטרקציות ליליות אחרות, קניון אלרוב ממילא, יותר ממלכתי ו"פנסי", חוויה יוקרתית של בילוי, קניות ומסעדות. במרכז העיר כמובן יש המון מסעדות פזורות, סביב רחוב יפו תמצאו את "מגוון של מסעדות, ממש ליד בנחלת שבעה תמצאו את "תמול שלשום" בעלת האופי הירושלמי ,למי שרוצה משהו שונה, יש גם במושבה הגרמנית ריכוז של מסעדות טובות הפתוחות בלילה .

לסיכום, מה עושים בירושלים בלילה

יש מה לעשות בירושלים בלילה, אם זה חיי לילה סוערים בפאבים בשוק, מסעדות שוות במתחם התחנה או מרכז העיר, פסטיבלים לכל המשפחה, אטרקציות שונות ומגוון סיורים לילים. לקבוצות מאורגנות אנו נמליץ להתקשר אלינו למשרד, אנו נבין בדיוק מה הצרכים שלכם ונפתיע אתכם ברעיון מקורי שיסגור לכם את הלילה.

ואם חיפשתם גם אטרקציה לילית ביפו העתיקה, אנחנו ממליצים לכם לבדוק את האטרקציה האור קולית החדשה שלנו ביפו.

צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    דילוג לתוכן