02-5619955
[email protected]

ימי כיף לשוטרים וכוחות הבטחון

ימי כיף לשוטרים וכוחות הבטחון זו אחת המומחיות שלנו! עם נסיון של שנים רבות אנו מכירים ויודעים לקלוע בול למה שאתם אוהבים, שוטרים קדימה צעד!

מי מגיע לימי כיף של המשטרה?

לכל שוטר במדינת ישראל מגיע להתאוורר קצת מהמתח של הפעילות האינטנסיבית היום-יומית ולצאת ליום גיבוש או יום כיף בחברת הצוות שאיתו הוא עובד. הקבוצות שמגיעות אלינו מהמשטרה מגיעות מכל היחידות והאגפים, החל ממפכ"ל המשטרה שהשתתף בפעילויות מיוחדות, דרך יחידות מובחרות שהפיקו כנסים וימי כיף לשוטרים, בית הספר לשוטרים בבית שמש, פרוייקט מיל"ה, המטה הארצי, אורחי חשובים מחו"ל שמגיעים, כמובן שוטרי מג"ב האהובים ועוד קבוצות רבות ממשטרת ישראל.

יום כיף לשוטרים יום כיף לשוטרים יום כיף לשוטרים יום כיף לשוטרים world יום כיף לשוטרים

מה הפעילויות המובילות והמומלצות לשוטרים?

אז בד"כ כשפונים אלינו מחפשים משהו חוויתי ומגבש, יש מספר אפשרויות מובילות. במקום הראשון מגוון של סיורים בירושלים או בתל אביב-יפו, לדוגמה סיור טעימות בשוק מחנה יהודה המשלב סיור בשכונת נחלאות, סיור טעימות בשוק הכרמל וכרם התימנים, בסיורים ניתן להגדיל את הטעימות וכך לוותר על ארוחת צהריים כי תצאו שבעים… קבוצות אחרות לוקחות סיור על החומה של העיר העתיקה ועוד שלל אפשרויות שתוכלו למצוא בקישורים הבאים: רשימת סיורים בירושלים | רשימת סיורים בתל אביב
| רשימת הטיולים בצפון בתקופת החגים הרבה יחידות רוצות לצאת לסיור סליחות בירושלים או סיורי חנוכיות בירושלים או בבני ברק, יש לנו אפשרות לקיים את הסיורים עם מדריך או עם שחקן, לפי מה שתבחרו.

מעבר למגוון הסיורים המפנקים, קבוצות רבות בוחרות ללכת על משחקי משימות מדליקים, כך קבוצות רבות של שטורים מוצאות את עצמם מקיימות יום כיף בירושלים במשחק בסגנון לרוץ על המליון הקיים גם ביפו העתיקה!
כמובן שמה שהכי חשוב זה ההתאמה האישית לאופי היחידה וממה שאתם רוצים להפיק מאותו הים, אם זה ביקור של אורחי המשטרה מחו"ל או יום שמטרת העל שלו זה כיף כיף וכיף, אנחנו פה נתפור לכם את הכפפה למידות שלכם בדיוק.

ימי כיף לשוטרים חיפושית בסמטאות ירושלים
יום כיף לשוטרים טעימות בשוק הכרמל

ספקים מורשים של המשטרה

כמובן שאנחנו ספקים מורשים של משטרת ישראל, צה"ל וגופים רבים בכוחות הבטחון ורגילים לעבוד מול כל התקציבנים, את כל הטופסולוגיה אנחנו מריצים צ'יק צ'ק, אין ממה לחשוש!
לסיכום, סקרנו את האופציות לפעילויות לשוטרים וכוחות הבטחון רק על קצה המזלג, תרימו אלינו טלפון ואנחנו נשמח להמליץ לכם ולעזור לכם לארגן את הפעילות בתקציב שלכם.

צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    דילוג לתוכן