02-5619955
[email protected]

סיור פרטי או פתוח לקהל הרחב?

מתחשק לכם לטייל? רוצים לפנק את הבן או בת הזוג בסיור מודרך? בטח כבר גיליתם שיש אפשרויות להצטרף לסיורים קיימים או לארגן סיור פרטי. בואו ותשמעו על הייתרונות של זה מול זה.

הצטרפות לסיור מאורגן

אז אם אתם מחפשים סיור בירושלים או סיורים בתל אביב, מגוון האפשרויות הוא די גדול. סיור שניתן להצטרף אליו בד"כ יאורגן ע"י חברת טיולים או גוף העוסק בהדרכה, מכיוון שמישהו כבר חשב ותכנן, לא תהיה לכם האפשרות להשפיע על התוכן של הסיור, כלומר איפה מטיילים, על מה שמים את הדגש בסיור וכו'. הסיורים הפתוחים בד"כ יהיו סיורים מיוחדים עם נושא מוביל, למשל סיור חומוסיות, סיור בעקבות חג המולד, סיור חנוכיות, סיור בעקבות משוררים ועוד.
קהל המטיילים בסיור בהרשמה מראש יהיה בד"כ אנשים שמתעניינים באותו הנושא והגיעו לסיור דרך פרסום או מפה לאזן ונרשמו כבודדים, כלומר לרוב זו קבוצה של אנשים שלא מכירים אחד את השני ומטרת הסיור היא פחות לגבש ולהכיר, יותר ללמוד ולחוות.
לגבי העלות, כזוג או אדם יחיד שמצטרף לסיור לקהל הרחב העלות הרבה יותר זולה, המחיר יהיה כולל מע"מ בד"כ וינוע בין 70-200 ש"ח, תלוי במה בדיוק מקבלים בסיור, טעימות, הסעות וכדו'

ארגון סיור פרטי

הסיורים הפרטיים מתאימים במיוחד לקבוצות מגובשות, כמו מקום עבודה, קבוצת חברים, אורחי חברה או תיירים מחו"ל, בר או בת מצווה או כל קבוצה אחרת שרוצה לטייל יחד. אחד היתרונות הגדולים בסיור פרטי זה קביעת התוכן והמסלול, פה המסלול נתפר במיוחד עבור הקבוצה שלך, כלומר אם מדובר על אורחים נוצרים מחו"ל ניתן לארגן לסיור סיור בירושלים בדרך הייסורים ובאתרים הקדושים, אם זו קבוצה של מקום עבודה אפשר לארגן סיור מעניין שיתחיל בעיר העתיקה ויעבור לסיור בשוק מחנה-יהודה ובערב ניתן לקיים סיור סליחות או כל דבר אחר לפי מה שהכי טוב ומתאים לקבוצה שלך. לגבי העליות, מדריך פרטי עולה יותר ובמקרה של קבוצה העלות היחסית לנפש בד"כ תהיה זולה יותר. גם הזמן והגמישות חשובים מאוד, סיור מודרך בהרשמה מתחיל ומסתיים בזמן קבוע מראש, בסיור פרטי יש יותר משחק ובד"כ ניתן לשנות אפילו בזמן הסיור לפי הצורך.

איפה מומלץ לטייל?

אם מדובר בסיור לתיירים אז כמובן שירושלים היא האתר החשוב ביותר, ובכלל סיורים בירושלים הם החלק העיקרי של תרבות הסיורים בארץ כולה, לירושלים יש המון מה להציע. לקבוצה שלא רוצה להגיע לירושלים העיר השנייה בחשיבותה ובאפשרויות לסיור היא תל אביב, סיורים בתל אביב מפתיעים מאוד, קלילים יותר ומתאימים מאוד לאווירה צעירה.

סיור פרטי סיור בשוק הכרמל
סיור פרטי סיור בירושלים

לסיכום, האם לבחור בסיור פרטי או להצטרף לסיור מאורגן?

לבודדים נמליץ להצטרף לסיור פתוח לקהל הרחב ולקבוצות נמליץ לארגן סיור פרטי, בכל שאלה אנחנו נשמח לעזור, להמליץ, להציע ולתכנן עבורכם את הסיור. מלאו טופס או פשוט התקשרו.

צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    דילוג לתוכן