02-5619955
[email protected]

סיפור על יום כיף לחטיבת ה-IT של חברת צים 300 איש

באוקטובר 2014 פנתה אלינו מנהלת כח האדם של חברת צים בבקשה לארגן יום כיף בירושלים לכ-300 עובדים מהחברה, הדגש היה על פעילות חווייתית ואיכותית, שתתאים למגוון שונה של עובדים, רוצים לשמוע על רעיונות ליום כיף בירושלים?

היה חשוב לה שנביא משהו חדש, מחוץ לקופסה ושזו תהיה הצלחה ב100%. כבר בשיחות הטלפון הראשונות היה לנו ברור שיש בינינו חיבור טוב ואנחנו מבינים אחד את השני, פיתחנו יחד את הקונספט אחרי שקיבלנו מידע על היסטוריית ימי הכיף שהיו בעבר, למדנו מה היה מוצלח יותר או פחות והבנו שיש לנו פה קבוצה של אנשים מאוד איכותיים, צעירים וצעירים באופי, שכבר היו בסיורים ירושלים לא מעט פעמים ורוצים ליהנות מיום כיף מושקע, בלי "מדריכים חופרים" אלא בדגש על החוויה, אוכל טוב ומכובד וגיבוש בלתי נשכח שיזכרו בחברה עוד זמן ויתרום לחיבור העובדים לחברה וגיבושם.

הנה תיאור כללי של היום כיף בירושלים שהצענו וביצענו בהצלחה רבה:

כדי להבטיח שבמהלך היום גם צוות המארגנים יוכל ליהנות ולא נצטרך להתעסק בהפתעות ובעיות, 99% מעבודת ההפקה אנחנו מסיימים מראש.
אחוז אחד אנחנו משאירים בידי שמיים ומוכנים לטפל במה שלא יצוץ. ביחד עם מנהלות הרווחה וכח האדם קבענו חלוקה מסודרת של האנשים לפי גושים, קבוצות וצוותים, כך שכל אדם ידע מראש בדיוק איפה הוא נמצא בכל אחת מהפעילויות שהיו ואם שכח זה הופיע לו בכרטיסייה שקיבל בבוקר.

אז איזה פעילויות בירושלים היו באותו היום?

אחרי שהחבר'ה ירדו מהאוטובוסים, חטפו ארוחת בוקר זריזה, יצאנו לפעילויות- גוש אחד יצא למשחק משימות חוויתי וגוש שני לסיורים מדליקים עם טעימות בנחלאות ושוק מחנה יהודה, כמובן שהמשחק כולו היה בנוי וממותג לכבוד החברה ובמהלך המשחק הופתעו המשתתפים לגלות כמה משימות מדליקות שקשורות לחיי היום יום והווי החברה, כדי להביו יותר על המשחק ניתן לקרוא בקישור על משחק משימות בירושלים.

מי שהתחיל את היום בסיור בשוק מחנה יהודה פגש את צוות המדריכים שלנו ליד שוק מחנה יהודה, אחרי חלוקה לקבוצות שהיו ידועות מראש, הסתובבנו בשכונות הוותיקות בירושלים ושמענו את הסיפורים הירושלמים המצחיקים, נזכרנו ביוסי בנאי, בוסטון ספרדי ועוד… וגלשנו לחלק הקולינרי בשוק מחנה יהודה, שם המתינו לנו בבסטות מגוון של טעימות, משקאות וכל מני מאכלים ירושלמים שתמצאו רק אצלנו בשוק.

בדיוק בשעה 13:20 נפגשנו כולם, שני הגושים בארוחת הצהריים החגיגית שערכו לנו בפאטיו ירושלמי מלא קסם, שם היו גם דברי ההנהלה, תודות וחלוקת פרסים לגוש שהיה במשחק, זו הייתה הזדמנות טובה לראות את כולם ביחד ולהחליף חוויות ולהתכונן לחלק השני, בו בעצם החלפנו בין הגושים, מי שהיה במשחק עבר לסיור ולהפך.

סביב 17:30 סיימנו את האירוע, אני זוכר את את המבט של המארגנות שסיפר את הכל, היה מושלם, כל מה שנותר זה להמתין ליום חברה בשנה הבאה, אין ספק שתהיה משימה מעניינת לעמוד שוב באותם סטנדרטים גבוהים, בהצלחה…
 
אגב, באמצע המשחק זכינו לפגוש את ראש העיר ניר ברקת ששמח להצטלם עם החברה 🙂 (ראו את התמונה למעלה)

רוצים לשמוע על עוד ימי כיף בירושלים? כנסו לקישור יום כיף בירושלים

ואם תרצו לצאת לסיורים בתל אביב יש לנו רעיונות נוספים…

רעיונות ליום כיף בירושלים בפארק טדי על רקע מגדל דוד
יום גיבוש בירושלים מרחפים ברחבי פנטזיה
סיפור על יום כיף בירושלים משתגעים במזרקת האריות
רעיונות ליום גיבוש בירושלים ממחיזים חתונה
צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    דילוג לתוכן