02-5619955
[email protected]

האם מסוכן לטייל בירושלים?

חשבתם על טיול או יום כיף בירושלים ועלה בכם הפחד? הסובבים אתכם לוחצים עליכם שמסוכן שם? אל תוותרו כל כך מהר, יש פתרונות רבים בירושלים הענקית.

האם מפחיד לטייל בירושלים?

טוב אז כמובן שפחד זה עניין סובייקטיבי ולפי הסטטיסטיקה הרבה יותר מסוכן לנסוע ברכב בכל כביש בארץ, אבל זה לא מספיק משכנע אותנו כי הפחד לטייל בירושלים עוד שם. ננסה להסביר כמה מסוכן בירושלים ואיפה בדיוק.
אם תכנסו היום לעיר העתיקה (מרץ 2016) תראו שהיא די שוממת ממטיילים ישראלים אבל התיירים ובעיקר הצליינים עוד מגיעים בהמוניהם לפקוד את המקומות הקדושים ונהנים ממגוון של סיורים בירושלים. גם בעיר העתיקה יש אזורים מומלצים יותר ומומלצים פחות לטייל בהם, ברור שלאזור שער שכם פחות מומלץ להגיע וכל האזור של החלקים היותר מזרחיים שבאזור שכונת א-זהרה מול שער הפרחים, שער האריות ומה שביניהם.

אז איפה תרגישו בטוח לטייל בירושלים?

למי שרוצה להגיע לעיר העתיקה יש לא מעט אפשרויות, בכל אזור הרובע היהודי ההרגשה ממש טובה ויש תחושת ביטחון, גם האזור של הר ציון, קבר דוד והסביבה. ברובע הנוצרי באופן כללי גם מרגיש בטוח. לא צריך לוותר על הביקור בעיר העתיקה, מספיק לוודא שמי שמוביל אתכם יודע ומכיר את השטח, אגב זה נכון בכל עיר גם בתל אביב יש אזורים שפחות סימפתי להסתובב בהם כך גם בברצלונה, איסטנבול וכו'…
כל אגן העיר העתיקה, אזור משכנות שאננים, ימין משה, ממילא מומלץ מאוד לביקור, מתחם התחנה, גם בשכונות הירושלמיות מורגשת אווירת ביטחון ורוגע, כמו למשל סיור במושבה הגרמנית, סיור בנחלאות ושוק מחנה יהודה, סיור ברחביה וטלביה, סיור בשכונות החרדיות ובקיצור הבעיות מרוכזות באזורים מאוד ספציפיים בעיר שממש לא חייבים להתקרב אליהם. ובכל מקרה משטרת ישראל נמצאת ברחובות ושומרת עלינו.
אגב, גם סיור בכפר עין כרם זו אופציה מעולה, האווירה הפסטורלית והשקטה לא השתנתה שם, הרבה קבוצות של מטיילים בוחרות בעין כרם כאופציה במקום סיור בעיר העתיקה.

מה עובר על העיר לאחרונה?

גל הטרור הנוכחי [מרץ 2016] מורגש בכל פינה בארץ, נכון, ירושלים מככבת בכותרות ובאזורים ספציפיים באמת יש דרגת סיכון גבוהה מאשר הייתה בעבר. למי שלא מכיר, לעלות לירושלים זה מורכב יותר מטיסה לחו"ל, כל כך גדולה, המון סוגי אנשים, מקומות קדושים, אנשים דתיים, חרדים, ערבים, חילונים וירושלמים, על זה תוסיפו את כל ההיסטוריה והמבנים המרשימים, איך בכלל אפשר להכיל את זה??? ברור שזה קשה. נוצר מצב שהישראלים מגיעים פחות, יש פחות מקומות עבודה שמגיעים לימי גיבוש וכיף בירושילם העיר אכן הולכת ונחלשת, עסקים נסגרים ובקרב חוגים מסוימים יש תחושה של סוף. האמת, שזה ממש לא חייב להיות כך, תשאלו את כל מי שחוזר מירושלים איך הוא הרגיש ותופתעו בגדול!
מכל כיוון יש מאמצים אדירים להחזיר את השגרה, זו משימה לא פשוטה אבל אפשרית, אז למי אתם בוחרים לתת יד?

לטייל בירושלים בימי הקורונה

במרץ 2020 היכרנו את מגפת הקורונה, המגפה הביאה הרבה מאוד חששות וסכנות שעולם התיירות נאלץ להתמודד איתן. למשל התקהלויות, מעבר לאיסורים שמשתנים לפי מצב התחלואה, אנשים מפחדים להתקהל, כך שבעצם כל סיור בקבוצה יכול להיות בעייתי! אין לנו שליטה על מי נמצא איתנו בקבוצה, מאיפה הוא הגיע? ואם נדבר ממנו בקורונה…
אחד הפתרונות היצירתיים שמאפשרים לטייל בצורה בטוחה בתקופת הקורונה בירושלים הוא מיזם חדש של סיורים עצמאיים. בעזרת פלטפורמה חדשנית תוכלו לצאת למגוון עשיר מאוד של סיורים בירושלים ללא כל צורך בהתקהלות, הסיור מועבר דרך הטלפון הנייד ע"י סרטונים ואפשרויות מדיה עשירות נוספות ואתם המטיילים עובדים בין התחנות לפי ההסברים בממשק ומקבלים את כל התוכן בזמן ובקצב שלכם ורק עם מי שאתם בוחרים, ללא כל צורך להיפגש עם אנשים אחרים, אפילו המדריך מאחורי המסך. כדי להבין יותר לעומק ולראות את כל האפשרויות, כנסו לפה: טיולים בטוחים בימי הקורונה.

האם מומלץ להצטרף לסיורים בירושלים?

כמובן שכן, רק תוודאו היכן הסיור מתקיים ותרשו לעצמיכם לשאול את השאלות הנכונות, מי המדריך? היכן מטיילים וכו'.

האם מסוכן לטיילי בירושלים שכונת מוסררה בירושלים
האם מסוכן לטיילי בירושלים ברובע הארמני בירושלים

רוצה לארגן יום כיף בירושלים, האם כדאי?

כן כן וכן, גם היום יש חברות רבות שבוחרות לקיים את היום כיף שלהם בירושלים, לא רק כדי להוכיח לכולם שזה אפשרי אלא פשוט כי ירושלים נהדרת ומספקת פתרון מדהים לימי כיף, פתרון שעוד אין באף מקום אחר בארץ! אגב ירושלים זה לא רק טיולים, יש גם משחקים בסגנון לרוץ על המיליון בירושלים, סדנאות ואטרקציות רבות בירושלים!
בקיצור, אל תחששו לבדוק את העניין, תתקשרו אלינו, נדבר, נבין, נחשוב ונתאים לכם את הפעילות / הסיור / יום הכיף בירושלים שבו תרגישו נח ובטוח.

אם תרצו להתייעץ איתנו נשמח לענות לכל שאלה ולבנות לכם את המסלול הנכון והבטוח עבורכם… מלאו טופס או צלצלו.

צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    דילוג לתוכן