02-5619955
[email protected]

אטרקציות בירושלים

אטרקציות בירושלים ובסביבתה פזורות בכל פינה, לכל טעם ולכל גיל. לא ניתן להספיק את כל האטרקציות ביום אחד ולכן, גם מי שביקר בירושלים לא מזמן בעיר מיוחדת זאת וגם מי שלא עשה זאת לאחרונה יוכל ליהנות מביקור נוסף, מיוחד ומרגש

מגדל דוד וסיור בחומות

אי אפשר להזכיר אטרקציות בירושלים בלי לדבר על החשיבות המיוחדת של ההיסטוריה של העיר ובלי להזכיר לפחות כמה מהאתרים ההיסטוריים המיוחדים. כדי להרגיש את ההיסטוריה אפשר כמובן לבקר במוזיאונים מגוונים של יצירות אומנות ועתיקות אולם אפשר גם:
• לבקר במגדל דוד – מגדל זה הינו למעשה מצודה עתיקה ומרהיבה, שבתוכה הוקם מוזיאון מרשים לתולדות ירושלים. בתוך המוזיאון והמגדל יש תצוגות קבועות וכן תצוגות מתחלפות. אגב, מגדל זה הוקם מאוחר הרבה יותר מתקופתו של דוד המלך, אולם אין זה גורע מהקסם של המקום.
• לערוך סיור בחומות העיר העתיקות – במהלך הסיור ניתן להשקיף על חלקי העיר והרבעים השונים ולסקור אתרים מיוחדים ובעלי משמעות וכמובן – לחוות ממקור ראשון את החומות העתיקות. אגב, יש לציין שאין אלה חומות מתקופת דוד המלך כי אם מהתקופה העותמנית ויש שני מסלולים שונים לאורך החומות.
• בנוסף, ניתן גם לבקר במוזיאון ארצות המקרא, לבקר בהיכל הספר ולהביט במגילות עתיקות, לבקר בכנסיות שונות, בבתי הכנסת, וכמובן – בכותל המערבי.

גן החיות התנכ"י

אתר מעניין ומיוחד בירושלים, שמתאים גם למבוגרים ובוודאי שגם לילדים הוא גן החיות התנכ"י. גן חיות זה נדד מאז שהוקם בין כמה אתרים וכיום הוא שוכן במקום יפהפה בחלק המערבי של העיר. בגן ניתן למצוא שפע מרשים של חיות, מתחם פתוח של בעלי חיים שעוברים מעליו על גבי גשר תלוי, אגם מלאכותי מרהיב ועוד. במקום מתנהלות פעילויות מיוחדות וסיורים והמבנה המעגלי של הגן מקל על ההתמצאות, הגן פתוח גם בשבת.

הר הרצל

סמוך ליער ירושלים שוכן הר הרצל, המקום שבו טמונים רבים ממנהיגי ישראל המודרנית ולצידם, כמובן, גם חוזה המדינה. מלבד קברו של הרצל ניתן לבקר במקום גם בהר הזיכרון וחלקת גדולי האומה, בבית הקרבות הצבאי וכן במוזיאון המוקדש להרצל.

גן לאומי הרודיון

טוב, זה כבר 25 דקות מדרום לירושלים אבל שווה ביקור! הרודיון, גן לאומי שהוקם במקום שבו הקים הורדוס מבנה מרשים ביותר (שנותר כזה עד היום), מצוי סמוך מאוד לירושלים. במקום מצויים ארמונות היסטוריים, מערכת ביצורים מרהיבה, קברו של הורדוס ומערכת חציבות מימי החשמונאים. הגן מהווה גם מקום מעולה לתצפיות על הסביבה הקרובה והרחוקה וכדי להגיע למקום נחוצות לא יותר מ25 דקות של נסיעה מהעיר עצמה.

אטרקציות ליליות בירושלים

לירושלים יצאה תדמית כזו שאין הרבה מה לעשות בלילה בירושלים בכלל, זו תפישה מיושנת ולא נכונה! מספיק שתגיעו ביום חול לשוק מחנה-יהודה בלילה ולא תאמינו כמה פאבים פתוחים ומלאים בבליינים יש שם. רשימה של אטרקציות ליליות בירושלים המתאימות לתיירים או מטיילים תמצאו בקישור פה, בין הרעיונות שם: סיורי סגווי לילים, משחקי תוכן וחוויה, פרוייקט לילות העיר העתיקה, פסטיבלים, מתחם התחנה ועוד…

לחצו כאן לרשימת האטרקציות בירושלים שלנו

אטרקציות בירושלים הרודיון
אטרקציות בירושלים סיור סגווי בירושלים

להיכנס לעיר העתיקה? הנה הכניסה למגדל דוד, נסו להזיז את התמונה


צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    דילוג לתוכן