02-5619955
[email protected]

הכפר עין כרם

החלטתם לצאת לטייל, אך הדעות חלוקות וקשה להחליט, טיול בטבע או בעיר? עין כרם זה השילוב המושלם בין שניהם, כפר שהוא שכונה בירושלים

כשתגיעו לעין כרם תשכחו לרגע שאתם בירושלים, השכונה מבודדת משאר העיר, סובב אותה יער ירושלים והנוף הנשקף ממנה מרהיב ובעיקר בחורף כשהשקדיות צובעות את האווירה בלבן. בשכונה ישנם מנזרים, כנסיות, מוזיאונים, מעיין אחד במרכזה ועוד. עקב אופייה המיוחד של השכונה הגיעו אליה אומנים רבים אשר פותחים את דלתם לכל מבקר.

סיור זוגי בעין כרם

אחת הדרכים הכי שוות לקבל את מלוא עוצמת החוויה שעין כרם יכולה לספק זה לצאת לסיור זוגי בעין כרם, כך בלי קבוצה של אנשים, רק אתם יכולים לגלות את הסמטאות היפות ולקבלת את החוויה המושלמת, אנחנו ממליצים לכם מאוד על סיור בהדרכה אישית עם הנייד, במחיר שווה ביותר, כל הפרטים פה: סיור זוגי בעין כרם

סיורים בעין כרם, למי ומתי? – סיור לאורחי חברה נוצרים

עפ"י המסורת הנוצרית עין כרם היא 'עיר יהודה', מקום הולדתו של יוחנן המטביל לכן בתקופה הביזנטית הוקמו בכפר כנסיות רבות הקשורות ביוחנן המטביל ובני משפחתו. אחד מהמבנים הבולטים בכפר (והכי פחות נגיש) הוא מנזר גורני המאופיין בחמשת בצלי הזהב שבקודקודו הבולטים למרחוק. במנזר מתגוררות נזירות רוסיות וניתן להיכנס אליו דרך המנזר עצמו (דרך הכפר במעלה ההר) או ישירות לכנסיה של המנזר (משביל הגישה לבי"ח הדסה עין כרם). כנסיית יוחנן בהרים (קיימת עוד כנסייה בקרבת מקום בשם "יוחנן במדבר") בה נמצאת מערה המיוחסת למקום לידתו של יוחנן המטביל. בכפר נמצאים עוד כנסיות ומנזרים בהם מנזר האחיות ציון, כנסיית הביקור ומנזר סנט וינסנט (אליו אין כניסה). סיור בעין כרם לאורחי חברה ותיירים נוצרים יהווה עבורם חוויה מרגשת ומדהימה ביופייה המשלבת את האופי הנוצרי עם הפסטורליה הכפרית הארץ ישראלית.

יום גיבוש בעבודה

כשבאים לתכנן יום גיבוש לעובדים צריך לוודא שכול העובדים יוכלו להיכנס לכל האתרים ולהרגיש בנוח ובכיף בטיול. לכן, כשמתכננים יום גיבוש בעין כרם חשוב לברר תחילה אם יש עובדים שלא נכנסים לכנסיות (בד"כ העובדים הדתיים). במידה ויש עובדים שלא יכולים להיכנס לכנסיות, אפשר לתאם סיור בין בתי האומנים בשכונה, לשמוע את הסיפור של העולים התימנים והגעתם לעין כרם, לטעום שוקולד או להתנסות בסדנת מלאכות נשיות עתיקות. ניתן לסיים בפריסה מול הנוף הקסום של עין כרם, יש גם סיורים מומחזים שמובלים על ידי שחקנים מדהימים שמספרים את האגדות וסיפורי הכפר, ניתן לשלב את הסיור בעין כרם עם טיול בסטאף או אחד ממסלולי הטבע בהרי ירושלים או לפני או אחרי סיור אחר בירושלים, יש בכפר גם מסעדות כשרות.

טיול בעין כרם לכל המשפחה

ביום שבת הישראלים אוהבים לקחת את הילדים ולצאת לטייל, עין כרם הוא מקום קלאסי לטיול בשבת. כל האתרים בכפר (שכונה) פתוחים בשבת, וניתן לטייל בין הכנסיות, המנזרים, בתי האומנים (בתיאום מראש) ובוואדי הירוק שגולש מן המעיין. כשמגיעים עם ילדים מומלץ שיקבלו הדרכה בצורה שונה שתתאים גם לילדים וגם למבוגרים בסיור, לדוגמה הדרכה מומחזת של סיורים תיאטראלים, שחקן שיוביל אתכם בסמטאות הכפר ויכיר לכם את הדמויות החשובות והמעניינות ביותר בכפר מאז ומעולם.

לסיכום, ישנן עוד הרבה אופציות לטיול בכפר/ שכונה, כדי להתאים אותם לאופי הקבוצה והביקור וכדי שלא תגיעו לעין כרם ותגלו שהכנסיות סגורות, מומלץ לפנות אלינו כחברה המתמחה בארגון פעילויות וארגון סיורים בירושלים.
מתי?!: הכנסיות והמנזרים לא פתוחים בימי ראשון,בשאר ימי השבוע מומלץ להתעדכן בשעות הפתיחה.
עונה: הכי כיף לטייל בעין כרם בחורף ובאביב, כך הכול מסביב ירוק וסכר בית זית הנשקף מרכס ההר מלא מים.

סיור בכפר הקסום עין כרם סיור בכפר הקסום
הכפר עין כארם הכפר עין כארם

להסתובב בכפר עין כרם? נסו להזיז את התמונה

צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    דילוג לתוכן