02-5619955
[email protected]

סיורים מודרכים בירושלים – מידע

נמאס לכם מה Old Scholl? מחפשים סיור מיוחד בירושלים? אתם לא מאמינים כמה אפשרויות אטרקטיביות קיימות לסיורים בירושלים, הנה קצת מידע שיעזור לכם, אז אם אתם רוצים לארגן סיורים מודרכים בירושלים למקום העבודה שלכם, בר/בת מצווה, קבוצת חברים מטיילים או כל אירוע אחר, מאמר זה יכול לתת לכם כמה כלים חשובים לתכנון הטיול המודרך שלכם בעיר.

סיורים מודרכים לאורחים מחו"ל

אז הגיעו לכם אורחים מחו"ל, הם לא דוברי עברית ואתם לא ממש מבינים מה יעניין אותם ומה חשוב להם לראות בעיר, הנה כמה רעיונות שיתאימו לאורחים שלכם בירושלים. בד"כ אם מדובר באורחים נוצרים הם ירצו לבקר בעיקר במקומות הקדושים שמרוכזים באגן העיר העתיקה, לא תוכלו לוותר על ביקור בכנסיית הקבר, קבר דוד וחדר הסעודה האחרונה, הר הזיתים מומלץ בחום, סיור בכותל המערבי וכמובן שבחלק מתחנות דרך הייסורים. חשוב שתבדילו בין הזרמים השונים בנצרות, כך למשל אורחים פרוטסטנטים לא יתעניינו בביקור בכנסיות קאטוליות או אורטודוכסיות וכך לגבי שאר העדות. בשיחה איתנו נדע להבין בדיוק מה הרקע של התייר שלכם, מה החלום שלו ואיך הוא תופס את ירושלים הקדושה ולפי זה נתפור לו את המסלול בצורה המדויקת ביותר! כמובן שחשוב שהמדריך יהיה דובר השפה הרלוונטית, המדריכים שלנו דוברי אנגלית, ספרדית,רוסית, סינית, יפנים, רומנית, פולנים, פורטוגזית, ספרדית, צרפתית ועוד…
במידה ומדובר בסיור לאורחי חברה ומצטרף לסיור נציג מהחברה שלכם, יש רגישויות נוספות והדגש שלנו יהיה על החוויה המשותפת שלכם. החיבור בין האורח לנציג החברה חשוב מאוד לעסקים ויהיה דגש על הנקודה הזו.

סיורים מודרכים בירושלים למקומות עבודה

ישראלים שמחפשים סיור מודרך בירושלים פחות ידבקו לקלאסיקות הידועות ולסיורי הצליינות וכן יבחרו את הסיורים המיוחדים יותר שיש לנו. את התייר פחות יעניין סיור בנחלאות ושוק מחנה יהודה אבל כל ישראלי ששמע על יוסי בנאי והסיפורים הירושלמים המיוחדים יתחבר מיד לסיור בשוק מחנה יהודה, שלא נדבר על המפגש עם הבאסטיונרים והטעימות בסיור. גם בעיר העתיקה הדגש יהיה יותר על החוויה, כך למשל ניתן לשלב בין התצפיות וההיסטוריה, ביקור במפעל טחינה עתיק, סוחר בדים ובעלי מלאכה שונים כמו כותב איקונות, מפעל לייצור מטאטאים, קרמיקה ארמנית, סיור בעקבות בעלי מלאכה וכו'.. כמובן שפה הטעימות יהיו יותר לכיוון של הפינוקים של העיר העתיקה, משקאות מיוחדים, דברי מתיקה וכו'.
לגבי האוכל בסיור המודרך, ניתן לסיים באחת המסעדות בעיר, בירושלים יש שפע של מסעדות כשרות וניתן גם לפתוח בארוחת בוקר מפנקת בשטח או במקום מסודר כמו מתחם התחנה. יש המון רעיונות ולירושלים אין סוף, כדי לצפות בשלל הרעיוניות שלנו בדקו בעמוד סיורים בירושלים, שם תמצאו מידע רב.

סיורים מודרכים בירושלים למשפחות

כשמגיעה משפחה עם ילדים לסיור מודרך בירושלים חשוב להתאים את רמת ההדרכה לילדים, פחות מומלץ עם פעוטות כי יהיה מאוד קשה לגשר על הפער, אבל עם ילדים יש המון מה לעשות בירושלים, מה שיעניין את הילדים יעניין גם את שאר הקבוצה, מה שמעניין את המבוגרים לא בטוח ידבר לילדים, לכן אפשר להשתמש בשיטות שמתאימות לסיורי משפחות. למשל סיור עם שחקן יכול לדבר גם לילד בן 5 וגם לסבא והסבתא. כמובן שיש סיורים מיוחדים שמאוד מתאימים, כמו סיורי חנוכיות בירושלים בהם רוב התכנים יהיו מוכרים לילדים וזו דרך נפלאה לחבר את הילדים לחג, דרך חוויה שלא ישכחו לעולם.

סיורים מודרכים בירושלים טיול מודרך בהרי ירושלים
סיורים מודרכים בירושלים סיור מודרך בעין כרם

סיורים מודרכים בהרי בירושלים

למי שמחפש גם טיול בטבע באזור ירושלים, בהרי ירושלים יש אטרקציות ואפשרויות רבות, ניתן לשלב בין טבע לסיור עירוני למשל כמו סיור בעין כרם, בו גם מבקרים בכנסיות ובכפר העתיק וגם ניתן לשלב טבע לפי עונות השנה. ויש את הטיולים שהן 100% טבע, טיול הכולל הליכה בטבע, טבילה במעיינות ,כניסה למערות וכל מה שאתם מדמיינים, למידע נוסף חפשו בעמוד על טיולים בהרי ירושלים באתר, יש שם כמה המלצות למסלולים טובים. גם טיולי טרקטורונים ואופניים יכולים להתאים מאוד.

לסיכום, המלצות לסיורים מודרכים בירושלים

אז ראינו שמגוון האפשרויות הוא אדיר ובעמוד זה הצענו רק חלק קטן מאוד, קישרנו גם למידע רב באתר שיכול לעזור אבל כדי להיות יותר מדויקים נמליץ לכם ליצור איתנו קשר, אפשר למלא טופס או פשוט להתקשר, הניסיון הרב שלנו יהיה לטובתכם, שיהיה טיול מהנה…

צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    דילוג לתוכן