02-5619955
[email protected]

מידע על סיורים בעכו העתיקה

עכו שוכנת לחוף הים התיכון ונחשבת לאחת מערי הנמל העתיקות בעולם. העיר ממוקמת בחלק הצפוני של עמק החוף, יושבת על מעין חצי אי, חומותיה נשתמרו כמעט ללא פגע ויש לעיר העתיקה פנים רבות שכדאי לחוות ולהכיר. זה כלל לא מפתיע שמדי שנה סיורים בעכו העתיקה מושכים אלפי תיירים מכל העולם.

כדאי לדעת כי בשנת 2001 העיר העתיקה של עכו הוכרזה כאתר מורשת עולמית ע"י ארגון אונסק"ו, העיר מציעה אווירה רומנטית, סמטאות ציוריות, שוק ססגוני, נמל יפהפה ואתרים היסטוריים מעניינים וייחודיים.

מגוון אופציות ורעיונות לסיור בעכו

כדי לתכנן טיולים בעכו כדאי לפנות לחברת תיירות מובילה המארגנת סיורים מקוריים וחווייתיים עם תוכן מעניין ומעשיר. אפשר להגיע לעיר באופן עצמאי וליהנות מהדרכה מקצועית וחווייתית במקום. סיור יומי של כמה שעות מתרכז לרוב באתרים הבולטים כמו הנמל העתיק, חומות העיר, אולמות האבירים, בית כנסת הרמח"ל, מסגד אל ג'זאר, חמאם אל באשה, חאן אל עומדאן, מסגד הים, הבאזאר הטורקי וכמובן סיור בשוק עכו הנחשב לאחד השווקים הדינמיים והססגוניים ביותר בישראל.
כאשר בוחרים טיולים בעכו לקבוצות מאורגנות ולמשפחות חשוב לתכנן מסלול מקורי בעזרת מומחה לעכו, יש מגוון סיורים ושלל אפשרויות לתכנון טיולים בעכו. את המסלול כדאי לתכנן בהתאם למאפייני הקבוצה כמו גיל המשתתפים וכדומה. כדי ליצוק תוכן מקורי וחווייתי כדאי לדעת כי יש אופציות לשלב במהלך הסיור היומי בעכו משחקי משימות בסגנון המרוץ למיליון, חפש את המטמון ועוד.
בנוסף, כאשר מתכננים טיולים בעכו למקומות עבודה כדאי לשקול סיור המשלב בין ביקור באתרים התיירותיים החשובים בעזרת מדריך מנוסה המלווה את חברי הקבוצה ומעניק להם הסברים מפורטים ומספר מעט על ההיסטוריה של המקום ועל האנשים המעניינים בעיר, יחד עם סיור קולינרי בשוק התוסס והצבעוני. במהלך הסיור טועמים חומוס, דברי מתיקה, תבלינים, ירקות, מיץ מקנה סוכר ופוגשים בדמויות הססגוניות במקום.

סיורים בעכו העתיקה חומוס בסיור בעכו
סיורים בעכו העתיקה במהלך פעילות גיבוש בעכו

ימי כיף וגיבוש בעכו

עכו מציעה שפע אתרים חשובים ומרשימים, העיר נחשבת לאחד מיעדי התיירות המובילים בארץ, אפשר להגיע לעיר ברכב פרטי, בתחבורה ציבורית ובהסעות מאורגנות. אחת האופציות למקומות עבודה היא להפיק עבורם יום גיבוש בעכו, במהלך היום משלבים בין סיור בעכו העתיקה, חווייתי ומרתק באתרים החשובים והמעניינים ביותר לבין פעילויות ומשימות מאתגרות, הפעילות מותאמת לגיל ולהרכב המשתתפים. מומלץ לבחור בפעילות כמו חפש את המטמון במסלול מעגלי, יש להצטייד בסמארטפון טעון מאחר והמשחק אינטראקטיבי וכולל צילומים ומשימות מהנות, משעשעות ולא שגרתיות.

סיורים מיוחדים בעכו

רוב הישראלים ביקרו לפחות פעם אחת בעכו, עם זאת רבים לא מכירים את ההיסטוריה המעניינת של העיר. ישנם אתרים נסתרים שרק מדריך מנוסה מכיר, לכן כדי לחוות את העיר במלוא עוצמתה כדי להצטרף לסיורים מודרכים עם תוכן מקורי וחווייתי. כך לדוגמה אפשר לבחור סיור צילום בעכו, סיור קולינרי, אפשר לשלב גם שייט, קורס קצר בשימור עתיקות ועוד שלל אפשרויות מלהיבות.
בואו להכיר את עכו העתיקה והמלהיבה, חברת התיירות BeeTravel מציעה מגוון טיולים בעכו ושלל סיורים מרתקים ומלאי תוכן וחוויה. לפרטים נוספים השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם עם הצעה אטרקטיבית!

צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    דילוג לתוכן