02-5619955
[email protected]

המירוץ למיליון ירושלים

מחפשים פעילות מאתגרת וחווייתית ליום כיף בירושלים? מתכננים יום כיף או יום גיבוש בירושלים לצוות העובדים או לקבוצה אחרת? חשבתם לארגן פעילות בסגנון המירוץ למיליון ירושלים?

ובכן, אם בילדות היינו משחקים במסיבות יום הולדת משחקי חברה מהנים כמו חפש את המטמון, כיום אנו מחפשים ריגושים חדשים ואין כמו פעילות חווייתית בירושלים בסגנון תוכנית הטלוויזיה המצליחה המירוץ למיליון.

משחק משימות חווייתי ומלהיב לקבוצות

חברות וארגונים רבים מחפשים רעיונות וגימיקים חדשים ומלהיבים לימי כיף וגיבוש בירושלים, עיר הבירה של ישראל. במקום עוד טיול רגיל אפשר להזמין מחברת תיירות מובילה יום כיף חווייתי בהתאמה אישית הכולל משחק אינטראקטיבי ותחרות בין קבוצות. נהוג לחלק את המשתתפים לקבוצות קטנות של 5-6 משתתפים בכל צוות, כל קבוצה מקבלת משימות מאתגרות באתרים מעניינים בירושלים, לאחר השלמת המשימה הקבוצה מקבלת כרטיס עם שם היעד הבא ובו עליהם להשלים משימה חדשה.
הקבוצה שמגיעה ראשונה ליעד הסופי זוכה בתחרות ומקבלת פרסים. במהלך המשחק המשתתפים נדרשים להשלים משימות מאתגרות ומגוונות, כל משימה מתקיימת באתרים מעניינים ובפינות קסומות ברחבי העיר הקדושה. יש למשחק אפליקציה ייעודית המאפשרת לצוותים לנווט את דרכם, לקבל מידע אודות המשימות ולחוות את העיר ואתריה השונים באופן חווייתי ומקורי.

המירוץ למיליון ירושלים מתכננים את המסלול
המירוץ למיליון cירושלים היכן הרמז הבא?

משחק אינטראקטיבי ומקורי

תוכנית המירוץ למליון נחשבת לאחת מתוכניות הטלוויזיה הפופולריות ביותר בארץ, התוכנית זוכה לרייטינג גבוה במיוחד ורבים מעוניינים להשתתף בה. לכן, חברת תיירות מובילה פיתחה אפליקציה ייעודית המאפשרות לקבוצות ליהנות מיום גדוש אדרנלין בירושלים וממשחק חווייתי ובלתי נשכח במהלכו יש להשלים משימות מאתגרות במיוחד. את המירוץ למיליון בירושלים אפשר להתחיל (או לסיים) בנקודות שונות, בין השאר בגן הפעמון, במתחם התחנה, בגן סאקר, בקניון ממילא ועוד. המסלול יכול להיות מעגלי או שבוחרים נקודת סיום מעניינת כמו רחבת הכותל, שוק מחנה יהודה וכדומה.
את המשחק אפשר להתאים למאפייני הקבוצה, ניתן לתכנן מסלולים רגליים עם או ללא שימוש בתחבורה ציבורית כמו הרכבת הקלה בירושלים, אוטובוסים, מוניות וכיוצא בזה. כאשר הצוותים מגיעים לנקודת הסיום, לרוב באתר שיש בו שירותים מסודרים, פינות מוצלות, מסעדות וחנויות רווחה, כל צוות מוסר את המשימות לשופטים, ולאחר שהצוות האחרון מגיע מכריזים על המנצחים של המירוץ.

רגעים קסומים בירושלים

משחק המירוץ למליון בירושלים הוא פתרון מושלם למשחק משימות מאתגר וחווייתי. הפעילות מתאימה לכל הגילאים ולכל הרכב קבוצתי, חברת התיירות מתאימה את המשימות והמסלול למאפייני הקבוצה וגיל המשתתפים.
כדאי לשלב סיור מודרך להשלמת הפעילות החווייתית, חברת התיירות מציעה מגוון אפשרויות כגון סיור קולינרי בשוק מחנה יהודה, סיור תת קרקעי באתרים נבחרים בעיר, סיור גרפיטי ואמנות רחוב ועוד. חשוב לציין כי הפעילות מתאימה לקבוצות מאורגנות של תיירים מקומיים ומחו"ל, לעובדי חברות ומפעלים, לסטודנטים, לבני נוער ועוד. חשוב להגיע בביגוד מתאים ובלבוש צנוע, יש להצטייד בטלפון חכם אחד לפחות לכל קבוצה.

חפש את המטמון באפליקציה

ועכשיו, התקדמנו ופתחנו את האפשרות למשחקי לרוץ על המליון / חפש את המטמון דרך הסמארטפון שלכם! אפשר לקיים משחקי חפש את המטמון לקבוצות, למבוגרים, לילדים, למשפחות או לזוגות ובודדים, הכל אפשרי עם הנייד ביד. הנה רשימת הפעילויות הזמינות, אפשר לרכוש כבר עכשיו! עברו אלי: חפש את המטמון בטלפון

צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    מארגנים יום גיבוש לעובדים?

    רוצים לארגן יום גיבוש בלתי נשכח לצוות? זו בדיוק ההתמחות שלנו! השאירו פה פרטים ונחזור אליכם ממש בקרוב עם שלל רעיונות בתקציב שלכם.

      מעבר לתוכן רציתי שתארגנו גם:

      ארוחותהסעותמופעאטרקציות שונותבתי מלוןאחר

      רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

      דילוג לתוכן