02-5619955
[email protected]

מידע כללי אודות סיורים בירושלים

אמרתם סיורים בירושלים? קבלו סקירה כללית מאוד על מגוון אפשרויות לסיורים בירושלים, להתראות בסמטאות…

סיורים בירושלים – ללמוד אודות ההיסטוריה של העם שלנו

אין דבר שמתחבר יותר עם ההיסטוריה של העם היהודי מאשר העיר ירושלים. כאשר אנחנו רוצים להראות לאורחים שמבקרים אותנו מחוץ לארץ את החיבור ההיסטורי בין העם היהודי ובין ארץ ישראל כדאי לנו לקחת אותם לסיורים מודרכים בירושלים. סיורים בירושלים יכולים להראות לכל ישראלי ובמיוחד לתיירים מחוץ לארץ את ירושלים באור אחר. סיורים אלו יכולים לחבר בין הישן והחדש בעיר בין העבר וההווה שלה כך שכל מי שלוקח בהם חלק יכיר טוב יותר את העיר ואת קורותיה.

סיורים בירושלים – סיורים נוסטלגיים

הסיורים בעיר ירושלים יכולים להיות סיורים נוסטלגיים מאוד. סיורים נוסטלגיים בעיר יכולים לאפשר לנו להציץ אל עבר העבר הנוסטלגי של העיר לפני שקמה המדינה ואפילו אלפי שנים לפני שהייתה התנועה הציונית. ירושלים היא מלאת הפתעות ואפשר לראות בה אין סוף תרבויות, סיפורים ומקומות. הסיורים היותר אהובים בעיר הם סיורים בעיר העתיקה או סיור בשוק מחנה יהודה. אנחנו יכולים לבחור לצאת גם לסיור של בתי כנסת בעיר או סיורים של כנסיות – שמהוות חלק חשוב מאוד מההווי בעיר הכול כך עשירה הזאת. אם אנחנו רוצים לערוך סיור בירושלים שיספר לנו אודות תולדות מדינה ישראל אנחנו יכולים לסייר באתרי הקרבות המפורסמים ממלחמת העצמאות וממלחמת ששת הימים ואנחנו יכולים לבקר גם בסיור מודרך בכנסת ישראל ובית המשפט העליון.

סיורים בירושלים חלונות בירושלים
סיורים בירושלים סיור לילי בירושלים

סיורים בירושלים – סיורים מרגשים

סיורים בירושלים יכולים להיות סיורים מרגשים מאוד. הביקור בעיר העתיקה או בחלקים החדשים של העיר יכולים לדבר בשפה שכל אדם ובמיוחד כל יהודי או ישראלי מבינים ומדברים. ירושלים היא עיר שמכילה תרבויות שונות רבות והיא יכולה לאפשר לכל מי שמבקר בה ליהנות מאווירה מרעננת שמשלבת בין חדש וישן. סיורים בעיר יכולים להעניק לנו הזדמנות להכיר את העיר מקרוב בלי מחיצות. כאשר אנחנו מבקרים בעיר באמצעות סיור אנחנו יכולים להכיר יותר לעומק את הווי העיר ואת הווי החיים האותנטי בה, אחד המרגשים ביותר זה סיור לילי בירושלים, מתאים גם לרומנטיקנים…

סיורים בירושלים – ליהנות בכל גיל

סיורים בירושלים יכולים להתאים לכל אחד. סיורים אלו יכולים להתאים לילדים בגיל גן או בגיל בית ספר יסודי. הסיורים יכולים להיות מעניינים מאוד גם עבור בני נוער או עבור חיילים. הסיורים מתאימים לאנשים בכל גיל בין אם הם בני שלושים או בני חמישים או שמונים. אנחנו יכולים לבחור לצאת לסיורים בעיר שמותאמים אישית לגיל שלנו ולתחומי העניין שלנו. ישנם במהלך השנה סיורים מיוחדים מאוד כמו למשל סיור כפרות לפני יום כיפור או סיור מיוחד בכנסיות בתקופה שלפני חג המולד. לא משנה אם אנחנו רוצים לבקר בעיר בקיץ, בסתיו, בחורף או באביב תמיד יהיה לנו מה לראות בה ותמיד יהיה לנו בה מעניין ומרגש מאוד – כך שלא נרצה לעזוב אותה אלא להמשיך בה את הסיור.

צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    דילוג לתוכן