02-5619955
[email protected]

המלצה לסיור לילי רומנטי בירושלים

בעיקר בקיץ, כשאין לאן לברוח מהחום אנחנו בירושלים יודעים דבר אחד על בטוח, כשתרד השמש האוויר הצלול והקריר יחזור וננשום לרווחה. כמובן שבחורף החוויה לא פחות טובה רק צריך להגיע עם ביגוד חם (גם בקיץ) אספנו עבורכם כמה נקודות רומנטיות שכדאי לכם לפקוד, אז איפה כדאי לבקר בירושלים בלילה?רוצים לארגן סיור או להצטרף? קבלו פה המלצה לסיור לילי בירושלים או כנסו לקישור הבא: סיור לילי בירושלים

תצפית ברחבת שער יפו (מעל ממילא)

כשתגיעו לשער יפו תביטו לכיוון מערב ותזהו מרפסת תצפית, זו שמעל חנות התכשיטים ה. שטרן. זו נקודה מקסימה לתצפית על העיר המערבית ועל החומה.

המלצה לסיור לילי בירושלים הכותל המערבי בשעות הלילה
סיור לילי בירושלים צילום קבוצתי בסיור לילי ליד שער שכם

תצפית לילית על משכנות שאננים וסביבתה

הולכים משער יפו לכיוון הר ציון מחוץ לחומה, בדרך תראו גבעה צמודה לחומה שממש לאחרונה סידרו אלייה שביל גישה נוח. הגבעה נמצאת על שרידים עתיקים יותר של חומות ירושלמים מתקופות שונות וממנה ניתן לצפות על שכונת משכנות שאננים שבד"כ מוארת, תחנת הקמח, שכונת ימין משה, גיא בן הינום ועוד. יש אוויר משגע!

תצפית אל עבר הכפר סילוואן ואגן נחל קדרון

כשתגיעו לתחנת האוטובוס של הרובע היהודי תמשיכו עוד קצת על הכביש שיורד לכיוון הכותל עד שממש תתחברו עם החומה, זו הנקודה! מומלץ להגיע בימי הרמדאן כי אז כל הבתים של הכפר המוסלמי מוארים באורות מהבהבים של חג ונראה כאילו העמק מלא סוכריות נוצצות! מכאן רואים יפה את הר הזיתים, העמק המרשים של נחל קדרון שבולע את המבטים שלנו באווירת הלילה, אבו טור וארמון הנציב בדרום. (2 דק' מהכותל)

תצפית לילית מגגות העיר העתיקה

במרכז הרובעים, עולים במדרגות ברזל מרח' חבד ומטפסים בזהירות אל הנקודה הגבוהה ביותר. זו אחת הנקודות הכי רומנטיות בעולם, מפה רואים בבירור את החלוקה לרובעי העיר, הכנסיות המוארות של הרובע הנוצרי, המסגדים הירוקים ברובע המוסלמי, הבנייה החדשה ברובע היהודי והרובע הארמני מסתתר אחרי כמה מבנים לכן הוא לא נראה. במזרח רואים את הא הזיתים על אתריו השונים, מימין לשמאל: מלון 7 הקשתות (אינטר קונטיננטל), כנסיית העליה הרוסית שמדי פעם חשוכה, מגדל הפעמונים של כנסיית הית החולים אוגוסטה ויקטוריה, האונ' העברית בהר הצופים.
האלמנט הבולט ביותר הוא הר הבית, כיפת הזהב הזורחת והמוארת הממוקמת ברחבה האדירה של המתחם הקדוש.
יש עוד הרבה אתרים מומלצים, ונחמד מאוד גם לגלות לבד, רוצים לקרוא עוד המלצות על מה לעשות בירושלים בלילה?
אם תרצו לצאת לסיור בארים עצמאי או סיור לילי מחתרתי, שווה לכם לבדוק פה: סיור לילי מחתרתי בירושלים

שיהיה סיור לילי מהנה, BeeTravel

צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    דילוג לתוכן