02-5619955
[email protected]

אתרים בסיורים בירושלים

אתרים בירושלים? ספק אם יש עוד עיר בעולם שמתחרה עם רשימת המונומנטים של ירושלים, כמות המקומות הקדושים, בעלי הסיפור והמיוחדים היא אין סופית וספק אם ניתן לבקר בכולם בשנה אחת

ובכל זאת החלטנו להרים את הכפפה ולהציע לכם בפעם הבאה שאתם מבצעים סיורים בירושלים חמש מקומות שחובה לבקר בהם. חלק מהמקומות יותר מוכרים וחלקם פחות מוכרים אך בכולם חייבים לבקר בכדי להכיר את ירושלים האמתית ולחוות אותה על רגלינו אם נשתמש בקלישאה. כמובן שאין מדובר ברשימה ממצה אלא בתמצית של ירושלים. אם אתם כבר בעניין של סיורים בירושלים אנו מציעים לכם לצאת עם מדריך מוסמך שיוכל לספק לכם ערך מוסף על המקומות אותם נזכיר כעת ולתת לכם חוויה בלתי נשכחת.

סיורים בירושלים בכותל המערבי

המקום הקדוש ביותר ליהודים באשר הם הוא אחד מהאתרים הידועים ביותר בירושלים וגם אחד המרשימים והיפים שבהם. קיתונות של מלים נשפכו על הכותל עד שנראה כי לא ניתן לחדש בו כלום ובכל זאת עד שלא ראיתם וביקרתם בכותל לא חוויתם את ירושלים. גם אם הייתם כבר בעבר בכותל הרי שכל ביקור משיג אפקט שונה ומגלה לנו טפח נוסף על ירושלים. אין ספק כי סיור או סיורים בירושלים לא יכול להיות שלם בלי סיום בכותל המערבי

אתרים בירושלים בהוספיס האוסטרי
אתרים בירושלים סיור לילי בירושלים

סיור בירושלים במנהרות הכותל

אם כבר אתם מגיעים לכותל הרי שכדאי לכם לבקר בשכיית החמדה הזו הנמצאת לצדו ומציגה את אחד המראות התת קרקעיים היפים ביותר בירושלים, ממש עיר תת קרקעית בלבה של ירושלים. כפי שלכותל יש סיפור היסטורי מרתק כך גם למנהרות הכותל סיפור היסטורי לא פחות מעניין המגיע עד ימינו אנו וכדאי לכם להכירו גם אם הדבר דורש להצטייד במדריך מוסמך מבעוד מועד.

סיור לילי בירושלים

אין ספק שבמיוחד לימי הקיץ והסתיו הדבר הכי שפוי במדינה זה לנשום את האוויר הקריר של ירושלים בשעות הערב-לילה. בסיור לילי בירושלים משלבים בין אתרים כמו הכותל, תצפיות ליליות מיוחדות, מגדל דוד, החומה ועוד רבים.

סיור בהוספיס האוסטרי

ההוספיס האוסטרי נבנה במאה ה-19 במרכז העיר העתיקה דקות ספורות מכל המקומות הקדושים לכל הדתות. הנוף הנשקף מגג המלון הוא מרהיב ושווה את הביקור כאן במיוחד בלילה. סיורים בירושלים אינם יכולים לכלול את כלל המקומות בעיר אך בהחלט מומלץ לבקר בהוספיס זה דבר אשר ייחרט בזיכרונכם ולא ישכח במהרה.

סיור בכנסיית הדורמציון

לכאורה כנסיית הקבר היא הכנסייה הידועה בירושלים ואף סיור לא יכול להיות שלם בה. אך יודעי חן מכירים את כנסיית דורמציון על סיפורה ההיסטורי המרתק ועל היופי שלה וממליצים לא לפספס ביקור בכנסייה זו. דורמציון ידעה תהפוכות רבות במהלך השנים עד ימינו אנו ומומלץ מאוד לכל אחד להכיר את סיפורה ולבקר בה.

סיום סיור בירושלים במסעדת מורדוך

מה לא נאמר על על הקולניריה בעיר האבות, גם עוד אלף שנה נראה שתל אביב לא תצליח לחקות את כל שכיות החמדה שמסתתרות בעיר ואם יש שכיה מיוחדת זה מסעדת מורדוך המכינה את הקובה הטוב במזרח התיכון, עד שלא טעמתם אתם לא יודעים מה אתם מפספסים וזאת הבטחה. למסעדת מורדוך תוכלו להגיע גם כחלק מסיור בשוק מחנה יהודה שבו סוקרים את מטעמי השוק השונים

סיורים בירושלים מזמנים לנו עולם ומלואו של מראות וצבעים ואנו ממליצים לכם בחום לבקר במקומות שהוזכרו לעיל ובמקומות נוספים לא פחות יפים מהם.

צור קשר
close slider

    חזרו אלי בקשר ל

    רוצה לקבל מאיתנו עדכונים?

    דילוג לתוכן